حضور مدیرعامل سازمان همیاری در وبینار تقویت همکاریهای ایران و تاجیکستان

حضور مدیرعامل سازمان همیاری در وبینار تقویت همکاریهای ایران و تاجیکستان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به منظور ارائه و معرفی توانمندی و ظرفیتهای این نهاد در حوزه اقتصادی، بازرگانی، سرمایه گذاری و ... در وبینار تقویت همکاریهای ایران و تاجیکستان در مشهد شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، وبینار تقویت همکاری های ایران و تاجیکستان صبح امروز 27 دی ماه در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
در این وبینار که علاوه بر حضور مجازی و به صورت تصویری مسئولان تجاری و اقتصادی کشور ازبکستان، اشرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، صابری سفیر در تاجیکستان، کریم زاده رئیس دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه و تجارت ایران، روشنک رئیس اتاق مشترک ایران تاجیکستان، خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ...، محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز حضور داشت.
در این جلسه علاوه بر فرصتها و چالشهای تجاری و اقتصادی ایران و تاجیکستان، سازوکارهای تداوم، ارتقاء، سرمایه گذاری و توسعه همکاری های بین دو کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است، سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با برخورداری از واحد بازرگانی عمومی و همچنین تعدادی از شرکتها و موسسات تابعه آن در حوزه تجارت بین الملل، صادرات و واردات محصولات مختلف از و به کشورهای همسایه تجارب ارزنده ای را داشته که در این حوزه می تواند با کشور تاجیکستان نیز تعاملات سازنده را برقرار کند. /م.ا/2993/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 دی 1400
  • تعداد بازدید: 434



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی