مدیرعامل سازمان در پنجمین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی:

باهمگرایی و استفاده از سرمایه های مردمی به دنبال کمک به حوزه تصمیم‌ گیرنده شهرهای استان هستیم

باهمگرایی و استفاده از سرمایه های مردمی به دنبال کمک به حوزه تصمیم‌ گیرنده شهرهای استان هستیم

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در پنجمین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان بر لزوم اعتماد سازی، همگرایی و همفکری با مسئولان تصمیم ساز شهری در جهت کمک به توسعه اقتصاد پایدار در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، پنجمین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان با حضور محمدرضا تازیکی و حسینی رییس شورای اسلامی استان و دیگر اعضای این اجلاس از شهرهای مختلف در مشهد برگزار شد.

وی در این نشست با اشاره به ظرفیتهای سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، اظهار کرد: امیدواریم با همفکری، هم افزایی، اعتماد سازی و ارتباط خوبی که با شوراهای اسلامی استان به عنوان حوزه های تصمیم گیرنده و متولیان شهری برقرار خواهد شد، بتوانیم در جهت ایجاد بستری مناسب برای کمک به شهرداری ها و توسعه اقتصاد شهری در بخش درآمد زایی و کمک به اقشار مختلف جامعه گام های موثر برداریم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: یکی از موضوعات حائز اهمیت در حوزه سیاستگذاریهای شهری، بررسی سازوکار برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی در جهت کمک به توسعه اقتصاد شهرهاست که این امر تنها در سایه ایجاد رویکردی همسو بین شوراهای اسلامی شهرهای استان با رسالتهای اقتصادی، مشاوره ای و حتی معنوی سازمان همیاری است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با پشتوانه های تخصصی در بخش علمی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی، گردشگری و ... این آمادگی را دارد تا در حوزه های مطالعات اقتصادی شهرها و روستاها به شوراهای اسلامی استان کمک کند و اقتصاد این مناطق را به سمت ایجاد درآمدهای پایدار سوق دهد.

تازیکی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ثروتهای خدادادی، زیرساخت های فیزیکی، سرمایه های اجتماعی در جهت کمک به چرخه اقتصاد شهرها، عنوان کرد: علاوه بر ارائه خدمات بازرگانی و تامین نیازهای شهرداریهای به صورت تجمیعی و تسهیلات و شرایط مناسب، می توانیم در کنار هم با همراهی متولیان مدیریتی و تصمیم گیر شهرها و مدیریت منابع در اختیار شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و استفاده از مشارکتهای مردمی در ایجاد پروژه های اقتصادی کلان در شهرها مانند واحدهای صنعتی، گردشگری، تولیدی، خدماتی و ... گام های موثری بردایم.م.ا/3142/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 22 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 357



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی