در نشست مسئولان سازمانهای همیاری و مپ شهرداری مشهد تاکید شد:

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری برای تدوین و اجرای طرح های نوین حوزه تفکیک پسماند شهرداریها

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری برای تدوین و اجرای طرح های نوین حوزه تفکیک پسماند شهرداریها
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در نشستی مشترک با سرپرست و معاونان سازمان مپ شهرداری مشهد از آمادگی برای همکاری در این حوزه با استفاده از ظرفیتهای تخصصی موجود در این مجموعه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری خراسان رضوی محمدرضا تازیکی با همراهی معاون بازرگانی و جمعی از مدیران سازمان در نشستی مشترک با سید مسعود رضوی سرپرست سازمان پسماند شهرداری مشهد دیدار و در خصوص همکاریهای مشترک گفتگو کردند.
وی در این جلسه ضمن معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف به ویژه توانمندیهای شرکت همیارزیست گستر پردیسان به عنوان مدیریت تخصصی محیط زیست و پسماند سازمان عنوان کرد: این آمادگی را داریم تا با ایجاد تعاملات بیشتر با سازمان پسماند شهرداری مشهد از تجربیات و ظرفیتهای این مجموعه در جهت تامین نیازها و ارائه خدمات حوزه پسماند به دیگر شهرداریها به نحو موثری استفاده کنیم. 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر توسعه همکاریها با سازمان مپ شهرداری مشهد در حوزه های گوناگون به ویژه جمع آوری، احداث و توسعه کارخانه های تفکیک، بازیافت و فرآوری پسماند تاکید کرد.
سید مسعود رضوی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد نیز با استقبال از همکاریهای سازمان همیاری در حوزه های نوین و خلاقانه تفکیک از مبدا پسماند، عنوان کرد: آموزش خانواده و کودکان از دوره های ابتدایی تا دانشگاه، تدوین طرح های جدید در حوزه فرآوری پسماند و تفکیک از مبدا زباله ها با استفاده اپلیکیشن، ساماندهی انبارهای غیرمجاز پسماند و ضایعات در سطح شهر و ... موضوعاتی است که آمادگی داریم از توان و تجربیات سازمان همیاری در هریک استفاده کنیم./م.ا/۳۲



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 مرداد 1401
  • تعداد بازدید: 530



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی