پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی مدیران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، قلم و اندیشه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی در این پیام، اظهار کرد: سالروز شهادت شهید محمود صارمی که به روز خبرنگار مزین شده را به تمامی عدالت‌نگاران ایران اسلامی و فعالان این حوزه تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای مظلوم این عرصه را گرامی می‌داریم.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش تاثیرگذار رسانه ها در جامعه، افزود: این رسانه ها هستند که افکارعمومی را در مسیر تحقق هرچه بهتر رشد و پیشرفت همه جانبه کشور با مسئولان همراه کرده و با استفاده هنرمندانه از ابزار نرم نوشتن، مسیر سخت آبادانی را هموارتر می کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به نقش این نهاد اقتصادی در کمک به رشد و ارتقاء مدیریت شهری و توسعه و آبادانی شهرهای استان اشاره و تصریح کرد: سازمان همیاری نیز در مسیر تحقق اهداف و رسالتهای خود همواره از همراهی رسانه ها و خبرنگاران استفاده نموده و اعتقاد دارد با بهره گیری مناسب از انتقادات و پیشنهادات سازنده و کمکهای تاثیرگذار رسانه ها می تواند راه خود را در جهت رشد و بالندگی شهرهای استان بیش از گذشته با موفقیت طی کند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه ستادی، شرکت ها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، به عنوان بخشی از خدمتگزاران عرصه سازندگی شهرهای کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان، صمیمانه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، عکاسان و مسئولان و اصحاب رسانه تبریک گفته و همواره پذیرای پیشنهادات و نقدهای سازنده در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، گردشگری و ... خواهد بود./م.ا/3252/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 18 مرداد 1401
  • تعداد بازدید: 309



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی