با حضور مدیران سازمان همیاری انجام شد؛

قدردانی از خدمات کارکنان موسسه صنعتی گوشت در روزهای سرد مشهد

قدردانی از خدمات کارکنان موسسه صنعتی گوشت در روزهای سرد مشهد جمعی از مسوولان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور در موسسه صنعتی گوشت مشهد از تلاش‌های پرسنل خدوم این مجموعه کشتارگاهی در ارائه خدمات ذبح و استحصال و تامین گوشت قرمز شهر مشهد در روزهای سرد اخیر قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این بازدید صبح امروز باحضور معاون بازرگانی، مدیران حراست، بازرسی و جمعی از مسوولان حراستی واحدهای تابعه سازمان از تلاش ها کارکنان زحمتکش موسسه صنعتی گوشت مشهد در خطوط ذبح، استحصال و بسته بندی و ... انجام شد.
در این بازدید از مدیریت و پرسنل این موسسه که به نوعی فعالیتش خدمات رسانی عمومی در حوزه ذبح صنعتی و بهداشتی انواع دام و تامین گوشت قرمز شهر مشهد است و در روزهای سرد اخیر بدون وقفه و تعطیلی به ارائه خدمت و تامین نیاز زائران و مجاوران امام رضا (ع) مشغول بودند، قدردانی شد.

گفتنی است فعالیت موسسه صنعتی گوشت مشهد در این ایام سرد، نقش بسزایی در تولید و تامین چرخه غذایی، بهداشتی و سلامت عمومی جامعه و همچنین ثبات و عدم افزایش قیمت بی رویه گوشت قرمز به عنوانی یکی از کالاهای اساسی و پرمصرف مردم داشته است./م.ا/3405/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 دی 1401
  • تعداد بازدید: 243



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی