با همت سازمان همیاری و نمایشگاه بین المللی؛

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی مشهد افتتاح شد

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی مشهد افتتاح شد بیست و سومین رویداد نمایشگاهی لوازم خانگی، صوتی تصویری و فرش ماشینی مشهد با همت سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و تلاش های صورت گرفته توسط شرکت نمایشگاه بین اللملی مشهد در تامین گرمایش با سوخت جایگزین از عصر امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این رویداد نمایشگاهی با حضور محمدرضاتازیکی مدیرعامل سازمان همیاری و جمعی از مسئولان استانی و شهر مشهد از عصر امروز ۲۷ دیماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد افتتاح شد.

بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان همزمان با بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی لوازم خانگی، نوزدهمین نمایشگاه صوتی و تصویری و یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی مشهد نیز تا ۳۰ دیماه در جریان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز در نقاط مختلف استان از جمله شهر مشهد و در راستای همراهی با شرایط موجود با تلاش شرکت نمایشگاه بین المللی ضمن قطع گاز مصرفی فضاهای اداری و سالن های نمایشگاهی و استفاده از سوخت جایگزین برای گرمایش این رویداد بزرگ و پرمخاطب، این نمایشگاه بدون بروز هرگونه مشکلی در بخش گرمایشی با استفاده از سوخت دوم بجای گاز شبکه سراسری در سالن های فردوسی، عطار و مفاخر به مدت چهار روز دایر است.

وی ضمن دعوت از شهروندان اقصی نقاط استان به ویژه شهر مشهد به صرفه جویی در مصرف گاز و بازدید از این نمایشگاه، افزود: در این رویداد نمایشگاهی به صورت تخصصی انواع لوازم خانگی، محصولات صوتی تصویری، دیجیتال، نور و صدا و فرش ماشینی از ساعت ۱۶الی ۲۱ در معرض دید عموم قرار دارند.

تازیکی ادامه داد: ۱۱۰ شرکت تولید کننده و فعال در عرصه لوازم خانگی در این نمایشگاه مشارکت دارند که ۵۰شرکت داخلی استان خراسان رضوی و ۶۰ شرکت از استانهای تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد در این رویداد شرکت کرده اند.

وی بیان داشت: ۲۲هزارمترمربع مساحت کل فضای واگذارشده برای نمایش محصولات شرکتهای مشارکت کننده در این نمایشگاه است که تولید کنندگان لوازم خانگی، لوازم برقی، سرویس آشپزخانه، صوتی و تصویری، فرش ماشینی و کالای خواب در فضاهای مسقف در نظرگرفته شده نمایشگاه بین المللی مشهد، محصولات و دستاوردهای خود در این صنایع را به نمایش می گذارند.

تازیکی عنوان داشت: علاوه بر نمایش دستاوردها و تولیدات صنعت لوازم خانگی، یکی از مهمترین اهداف این رویداد حمایت از تولیدکنندگان داخلی است چرا که تلاش شده است زمینه های لازم برای حضور برترین شرکتها و برندهای معتبر داخلی لوازم خانگی کشور فراهم شده تا جدیدترین و به روزترین محصولات و تولیدات خود را در زمینه ها و صنایع مختلف این حوزه در نمایشگاه مشهد به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: تدابیر لازم برای آماده سازی کلیه فضاها و سالن های نمایشگاه اندیشیده شده است و علاوه بر حضور بازدیدکنندگان عمومی و شرایط برای متخصصان و دست اندرکاران حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش به منظور مراودات تخصصی با تولیدکنندگان، عقد قراردادها و اخذ نمایندگی ها نیز در این نمایشگاه فراهم است./م.ا/3406/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 دی 1401
  • تعداد بازدید: 295



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی