مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی در همایش روز شهردار؛‌

امسال با تقسیم سود سهام به شهرداران رسالت اصلی سازمان همیاری نشان داده شد

 امسال با تقسیم سود سهام به شهرداران رسالت اصلی سازمان همیاری نشان داده شد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: امسال توانستیم با تقسیم سود سهام شهرداران برای اولین بار درکشور، رسالت اصلی سازمانهای همیاری را به درستی نشان دهیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی امروز ۲۵ اسفندماه در همایش گرامیداشت روز شهردار که در تالار اجتماعات شهدای مدافع سلامت برگزار شد، اظهار کرد: امسال به واسطه تلاش همکاران، مدیران و همکاری و تعامل مجموعه شهرداری‌ها در قبال با سازمان همیاری اتفاقات خوبی رقم خورد و سود سازمان نسبت سال گذشته رشد حدود پنج برابری را تجربه کرد.

وی بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان یکی از بزرگترین سازمان‌های همیاری کشور و فرصت مناسبی برای کمک به شهرداری‌ها است. امسال تلاش کردیم با هدف‌گذاری بتوانیم ذات اصلی سازمانهای همیاری را برای اولین بار نشان دهیم. با توجه به اینکه سال سختی برای شهرداری‌ها بود، تصمیم گرفتیم برای اولین بار سود انباشته سازمان را به صورت واگذاری ۷۰ دستگاه نیسان کمپرسی و ۲۰ باب غرفه تجاری به شهرداریها به عنوان سهامداران سازمان تقسیم کنیم.

تازیکی با اشاره به وجود بیش از ۱۷۰۰ نفر نیروی انسانی مستقیم در مجموعه سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه افزود: علی‌رغم همه تلاش‌ها انتظارمان این است در سال آینده با جهش بیشتر خدمات ارزنده‌تری را به شهرداری‌ها ارائه دهیم چرا که این سازمان در کنار سایر سازمان‌های همیاری بیشترین استفاده را برای کمک به شهرداران خواهد داشت. طرحی داریم که بتوانیم در کنار سایر سازمان‌ها به سایر استان‌ها کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی با دو کشور همجوار است، عنوان کرد: ما در حوزه مرز و بازارچه مرزی اتفاقات خوبی را شاهد بودیم. بازارچه دوغارون به مدت ۱۰ سال به سازمان همیاری‌ها تحویل داده شد که تا سه ماه آینده شاهد افتتاح ۱۳۰ غرفه تجاری و خدماتی در فاز یک طرح جامع این بازارچه خواهیم بود که برای حدود ۹۰۰ نفر در مرز تایباد اشتغال ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: حوزه توسعه اقتصادی و کمک به شهرداری‌ها و اقتصاد استان را به خارج از مرزها انتقال دادیم. اگر بتوانیم برای شهرداری‌های استان از محل بازارچه مرزی خودمان ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات فراهم کنیم و با ورود موقت از بازارچه این خدمات را بدهیم، خدمات ارزنده‌ای خواهد بود.

تازیکی با اشاره به اینکه امسال یک افتتاح داشتیم و سال آینده نیز یک افتتاح خواهیم داشت، تصریح کرد: چند روز گذشته شهرک حمل‌ونقل خواف به عنوان بزرگترین شهرک حمل‌ونقلی کشور در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هکتار و اشتغال آفرینی برای ۵۰۰ نفر افتتاح شد و با تلاش های در حال انجام افتتاح غرف تجاری و خدماتی بازارچه مرزی سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌ها که در دست اقدام سازمان احیاء بزرگترین کارخانه ژلاتین کشور است که بیش از ۱۰ سال تعطیل بود امیدواریم با اقدامات و برنامه ریزی هایی که در حال انجام است در خرداد ماه سال آینده تولید ژلاتین در کشور را به عنوان بزرگترین تولیدکننده ژلاتین در خاورمیانه دوباره آغاز کنیم./م.ا/3478/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 اسفند 1401
  • تعداد بازدید: 359



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی