در آستانه آغاز سال 1402؛

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان همیاری با کارکنان برگزار شد

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان همیاری با کارکنان برگزار شد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی صمیمی با کارکنان این مجموعه اقتصادی بر تلاش مضاعف همه دست اندرکاران با تکیه بر دوستی، وفاق و مودت بیشتر و همدلی مضاعف درجهت رسیدن به اهداف سال آینده تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی ظهر امروز 27 اسفند ماه در پایان سال کاری در نشستی صمیمی با مدیران و کارکنان ستادی و شرکتها و موسسات تابعه دیدار و گفتگو کرد.
وی در این نشست از تلاش ها و زحمات یکسال گذشته همه پرسنل سازمان همیاری در بخش ستادی و واحدهای تابعه و همچنین دست اندرکاران برگزاری گردهمایی بزرگ شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان در روز شهردار قدردانی کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی همچنین با اشاره به هدف گذاری های سازمان در سال آینده عنوان کرد: سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه آن از پتانسیلها و ظرفتیهای بسیار بالایی برخوردار هستند که قطعا با توجه ویژه به این ویژگی ها، می تواند شاهد دستاوردهای بیشتر و سال پرخیر و برکتی برای این مجموعه اقتصادی بزرگ متصور باشیم.
وی با تاکید بر اینکه کلیه ظرفیتهای بخش های مختلف سازمان و واحدهای تابعه شناسایی شده و در سال آینده نیز در جای مناسب از آنها استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: باید تمامی کارکنان به حوزه سیاستگذاری سازمان اعتماد داشته باشند و هریک از ما وظیفه خودمان را در جای درست خود به طور مناسب و موثر انجام دهیم تا به اهداف برنامه ریزی شده دست یابیم.
تازیکی برتلاش مضاعف همه کارکنان و دست اندرکاران سازمان با تکیه بر دوستی، رفاقت و مودت بیش از پیش برای تحقق برنامه ها و چشم اندازهای سال آتی تاکید کرد./م.ا/3479/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 اسفند 1401
  • تعداد بازدید: 377



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی