دیدار شهردار تربت جام با سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار تربت جام بر آمادگی این سازمان در جهت کمک به توسعه ظرفیتهای اقتصادی و مدیریت شهری در این شهر تاکید کرد.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار تربت جام بر آمادگی این سازمان در جهت کمک به توسعه ظرفیتهای اقتصادی و مدیریت شهری در این شهر تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمود رضا فخر سرپرست سازمان همیاری و‌ هیات همراه در جلسه مشترکی با علی اصغر خوشخو شهردار تربت جام که در شهرستان تربت جام برگزار شد، عنوان کرد:
 براساس رسالت سازمان، کمک به توانمندسازی شهرداری ها را در دستور کارداریم که تلاش می شود با افزایش تعامل با مدیران شهری استان در این جهت گام های موثری برداشته شود. وی با اشاره به آمادگی سازمان همیاری در جهت توسعه ظرفیتهای مختلف شهر تربت جام افزود: بافت قدیمی بخش هایی از شهر و همچنین وجود مکانهای تاریخی و تفریحی، فرصتهای خوبی برای مطالعات اقتصادی و تدوین طرح های گردشگری و بومگردی هستند که می توان با مشارکت شهرداری به آنها توجه داشت. وی هدف اصلی سازمان همیاری رفع نیازها و برطرف کردن دغدغه های مدیران شهری عنوان و خاطر نشان کرد: دراین حوزه نیز معاونت بازرگانی سازمان همیاری کار تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه شهری برعهده دارد که همیاری های لازم را به شهرداری تربت جام خواهد رساند. گفتی است در این جلسه درخصوص تعامل و مشارکت در پروژه های عمرانی شهری ، تامین ماشین آلات مورد نیاز و واگذاری تجهیزات مورد نیاز شهری با توجه به دریافت نمایندگی ها رسمی تولیدکنندگان برتر توسط سازمان همیاری به شهرداری های استان با قیمت بسیار مناسب و رقابتی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: شهرداری ها
  • تاریخ خبر: 23 آبان 1402
  • تعداد بازدید: 300



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی