در نشست سرپرست سازمان با شهرداران مشهد ریزه، تایباد و کاریز عنوان شد؛

بهره گیری از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت کمک به تحقق برنامه های اقتصاد شهری در تایباد، مشهد ریزه و کاریز

بهره گیری از ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت کمک به تحقق برنامه های اقتصاد شهری در تایباد، مشهد ریزه و کاریز
در نشست مشترک سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با شهرداران تایباد، مشهد ریزه و کاریز بر همکاری و استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری در حوزه ایجاد زمینه های لازم برای تحقق برنامه های اقتصادی و ایجاد درآمدهای پایدار در این شهرداری تاکید شد.
 به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این جلسه با حضور محمود رضا فخر سرپرست سازمان، مهدی جلائیان معاون اداری مالی ، سلمان امانی معاون بازرگانی و جمعی از مدیران سازمان همیاری، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد، ابراهیم عبودی تیزابی شهردارمشهد ریزه و امین شاه گلی شهردار کاریز در محل شهرداری تایباد برگزارشد. در این جلسه علاوه  بر بررسی اولویت ها، نیازمندی ها، کمبود ها و مشکلات و مسائل این شهرداری و حوزه مدیریت شهری مشهد ریزه، تایباد و کاریز برنامه ها و ظرفیتهای اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرها از سوی مسئولان حوزه مدیریت شهری این شهر تشریح شد. تامین نیازها و تجهیزات حوزه خدمات و مدیریت شهری با کمک سازمان، برنامه ریزی به منظور معرفی و استفاده از ظرفیتهای بالقوه اقتصادی این شهر و همچنین تدوین طرح های اقتصاد محور  برای بهره گیری بهینه از پتانسیل های درآمدزا با استفاده از ظرفتیهای بومی، کشاورزی  و دامپروری منطقه از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که بر بهره گیری از کمک و توانمندیهای سازمان همیاری شهرداری ها در تحقق آنها تاکید شد. گفتی است در این جلسه درخصوص تعامل و مشارکت در پروژه های عمرانی شهری ، تامین ماشین آلات مورد نیاز و واگذاری تجهیزات مورد نیاز شهری با توجه به دریافت نمایندگی ها رسمی تولیدکنندگان برتر توسط سازمان همیاری به شهرداری های استان با قیمت بسیار مناسب و رقابتی در شهرهای تایباد، مشهد ریزه و کاریز به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
 
 



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: شهرداری ها
  • تاریخ خبر: 23 آبان 1402
  • تعداد بازدید: 273



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی