سفر یک روزه هیأتی از مدیران ستادی سازمان همیاری به شهرستان تایباد

سفر یک روزه هیأتی از مدیران ستادی سازمان همیاری به شهرستان تایباد به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، صبح امروز هیأتی متشکل از مدیران ستادی سازمان همیاری با حضور در شهرستان تایباد ضمن دیدار با رئیس حوزه علمیه تایباد با حضور در مزار موسس این حوزه و امام جمعه فقید این شهرستان حضرت آیت‌الله محمد محدثی ادای احترام کردند.

در این سفر که آقایان: سلمان امانی معاون بازرگانی و حمیدرضا آذری مدیر حراست و جمعی از مدیران سازمان‌حضور داشتند ضمن دیدار با پرسنل سازمان شاغل در مجموعه فرآورده های نفتی مستقر در مرز، از روند اجرای طرح فول باک در جایگاه مرزی دوغارون بازدید و گزارش ها مطروحه کاری را بررسی و رسیدگی شد.

در پایان این سفر یک روزه مدیران سازمان همیاری به جهت تکریم پرسنل زحمتکش واحد سوخت به دیدار همکار این واحد که درگیر بیماری بود رفته و از ایشان نیز عیادت کردند.


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 9 اردیبهشت 1403
  • تعداد بازدید: 274



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی