دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و هیاتی از مقامات عالی رتبه استان فارس با فرماندار تایباد

دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و هیاتی از مقامات عالی رتبه استان فارس با فرماندار تایباد به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان به همراه دکتر جعفر قادری نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی، مهندس فرخ زاده معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس و هیات همراه با مهدی شیردل فرماندار تایباد دیدار و گفتگو کردند.

محمود رضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی در ابتدا این دیدار ضمن تشکر از همراهی آقای مهدی شیردل فرماندار شهرستان تایباد، افزود: سازمان همیاری در شهرستان تایباد با اجرای پروژه های مهم در پی ایجاد اشتغال پایدار در مرز، تامین امنیت و همچنین ایجاد درآمد های پایدار برای شهرداری های این منطقه مملو از پتانسل و توانمندی می باشد و اکنون با ایجاد زیرساخت های مهم در مرز دوغارون به دنبال تحقق این مهم هستیم.

تکمیل پروژه بازارچه مرزی دوغارون، کمک به توسعه شهرهای شهرستان تایباد و سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و عمرانی، رفع نیازها و برطرف کردن دغدغه های مدیران شهری، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه مدیریت شهری و موضوع تامین و نظارت در توضیع سوخت از مباحث مطرح شده در این دیدار بود.
همچنین در این دیدار دکتر جعفر قادری نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز افزود؛ ما در مجلس شورای اسلامی هرگونه تسهیل گری در خصوص توسعه زیرساخت ها، اشتغال زایی مرزی را در راستای تامین امنیت پایدار و همچنین کارآفرینی، به جد دنبال می کنیم.

مهندس فرخ زاده معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس که در این دیدار حضور داشت نیز گفت: استانداری فارس آماده هست در خصوص توسعه زیر ساخت های گردشگری با فرمانداری شهرستان تایباد همکاری ها و تفاهمات لازم را انجام داده و ظرفیت استان فارس را در حوزه خدمات فنی مهندسی در این شهرستان به کار گیری نماییم.
مهدی شیردل فرماندار شهرستان تایباد ضمن خوش آمدگویی به میهمان از استان فارس و تشکر از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان به خاطر برگزاری این دیدار گفت: شهرستان تایباد دارای ظرفیت های عظیم خدادادی و دارای پتانسیل های بسیار بزرگ در حوزه تجارت می باشد و ما به دنبال اجرای پروژه های زیر بنایی در این شهرستان هستیم که نمونه بارز و عینی آن اجرای پروژه مهم و بزرگ بازارچه مرزی دوغارون در نقطه صفر مرزی با افغانستان و توسعه تجارت در این منطقه است.
لازم به ذکر است این دیدار در حاشیه بازدید از بازارچه مرزی دوغارون و در محل فرمانداری شهرستان تایباد به میزبانی مهدی شیردل فرماندار این شهرستان صورت گرفت.






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 29 تیر 1403
  • تعداد بازدید: 137



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی