معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

همکاری با مرکز رشد دانشگاه فردوسی در جهت استفاده از فناوری ها در مدیریت حوزه شهری

همکاری با مرکز رشد دانشگاه فردوسی در جهت استفاده از فناوری ها در مدیریت حوزه شهری معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از همکاری با مرکز رشد و فناوری دانشگاه فردوسی در جهت کمک به موضوعات و حوزه های مختلف شهرداریها خبرداد.


به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ناصر بهزاد گفت: در راستای سیاست های سازمان در جهت توسعه همکاری ها با بخش‌های فناورانه و دانش بنیان، تعاملاتی را با مرکز رشد و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد آغاز کردیم.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و فعالیتهای این مرکز در جهت به کار گرفتن دانش فنی در حوزه های شهری افزود: به طور مشخص این مرکز در حوزه تولید مواد آبگریز مورد استفاده در بخش های عمرانی به ویژه در مصالح ساختمانی فعالیت کرده است که در این جلسه در رابطه با هزینه ها و شرایط استفاده از آن برای بخش های مختلف شهرداری ها مذاکراتی را صورت دادیم.

بهزاد با بیان اینکه استفاده از این محصول نانو و به نوعی دانش پایه در حوزه بتن و مصالح ساختمانی تا یک سوم هزینه های شهرداری ها رو کاهش می‌دهد افزود: علاوه بر استفاده آسان و کاهش هزینه نیروی انسانی در واقع در بهسازی و تمیز سازی سطوح مختلف حوزه شهری موجب خوردگی بتن و مصالح ساختمانی نمی شود و عمر آنها را بالاتر میبرد.

وی به مذاکرات انجام شده با مرکز رشد دانشگاه فردوسی برای سرمایه گذاری و تجاری سازی این محصول افزود: برای ورود این ماده به بخش مختلف ساختمانی، تست های لازم در محیط های مختلف عمرانی در حال انجام است و که تلاش داریم در صورت جمع‌بندی های نهایی زمینه استفاده از این محصول را به عنوان یک مزیت برای شهرداری ها فراهم کنیم.

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: تلاش داریم با برقراری ارتباط مناسب بین بخش های نوآورانه و علمی مراکز دانشگاهی و صنعتی از این ظرفیتها درجهت توسعه شهری و تامین نیازهای شهرداریها، سازمان‌های مختلف وابسته استفاده کنیم.

ِوی به مذاکرات صورت گرفته در خصوص همکاری بازرگانی در حوزه دیگر محصول این مرکز افزود: این محصول بر پایه مواد آنتی باکتریال برای تمیزکاری و ضدعفونی سطوح کاشی، سرامیک،لعاب، چرم، تجهیزات و ... نیز تولید شده که در بهبود شرایط و مقاوم سازی محیط در مقابل میکروبها و بیماری ها کمک میکند و به نوعی از این طريق علاوه بر انجام یک مسوولیت اجتماعی منافع اقتصادی و اقتصاد دانش و بازار را به این شکل دنبال کرده باشیم./م.ا/۲۵۴۰/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 اسفند 1399
  • تعداد بازدید: 637



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی