طی احکامی از سوی مدیرعامل انجام شد؛

انتصابات جدید در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

معرفی سرپرستان جدید معاونتهای بازرگانی و سرمایه گذاری سازمان همیاری

انتصابات جدید در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی جلسه تکریم و معارفه معاونان بازرگانی و سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با حضور مدیرعامل و مدیران بخشهای مختلف ستادی این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه تکریم و معارفه مسئولان تعداد از بخشهای مختلف سازمان همیاری شهرداریهای استان با حضور محمد سنجری مدیرعامل و مدیران ستادی این نهاد برگزار شد.

در این جلسه سید محمد اسماعیل فاطمی مدیرعامل شرکت همیارزیست گستر، مدیریت تخصصی محیط زیست و کشاورزی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت بازرگانی این نهاد معرفی و همچنین از زحمات و تلاشهای ناصر بهزاد معاون پیشین این بخش قدردانی و وی نیز به عنوان مشاور سازمان در حوزه بازرگانی منصوب شد.

فاطمی به عنوان یکی از پرسنل با سابقه سازمان همیاری شهرداریهای استان، علاوه بر مسئولیت های متعدد در حوزه ها و سطوح مختلف این نهاد از سوابق کاری ارزنده در شهرداری، سازمان ملی استاندارد و محیط زیست کشور برخوردار است و سابقه فعالیت های بازرگانی در بخش خصوصی و همچنین تدریس در حوزه دانشگاهی را در کارنامه دارد.

همچنین در این جلسه اسماعیل سطان خواه که سوابق ارزنده ای در حوزه تعاون در استانهای خراسان رضوی و جنوبی را درکارنامه دارد، نیز به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری، برنامه ریزی و امور شرکتهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی معرفی شد.

در این جلسه وحید جمالی به عنوان سرپرست جدید دفتر مدیرعامل این نهاد معرفی شد و از تلاش های مهدی داروغه در دوران مسئولیتش در حوزه دفتر مدیریت سازمان همیاری با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده قدرانی شد.

از دیگر انتصابات صورت گرفته در این جلسه معرفی فاطمه ذاکر الحسینی به عنوان مدیر امور مجامع و حسابرسی داخلی و مریم کریمی به عنوان مسئول دبیرخانه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بود که با ابلاغ و اهدای احکام مسئولیت به آنها صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه عنوان کرد: هر ارتقاء و جابه جایی در مجموعه سازمان همیاری در راستای رشد و توسعه و تعالی آن صورت می گیرد، لذا این تغییرات در جهت تحقق همین امر در دستور کار قرار گرفت.

محمد سنجری در خصوص تشکیل معاونت سرمایه گذاری، برنامه ریزی و امور شرکتهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: با توجه به پیش بینی این حوزه در ساختار سازمانی، با استفاده از تجربه و تخصص یکی از مدیران با سابقه در راس این معاونت تلاش داریم با برنامه ریزی و طراحی پروژه های سرمایه گذاری جدید در مسیر بهینه کردن، مولد سازی و بهره وری بیشتر در حوزه های مختلف گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به تدوین و ابلاغ منشور کاری سال جاری سازمان و واحدهای تابعه، گفت: هدف ما در مجموعه سازمان همیاری بهبود وضعیت فعلی و حرکت به سوی موفقیت های بیشتر است لذا باید با برنامه ریزی های لازم توسط مدیران واحدهای مختلف و تلاش کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان در جهت نیل به اهداف و چشم اندازهای و رشد و تعالی سازمانی گام برداریم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: اصلی ترین رویکرد ما در سازمان همیاری و واحدهای تابعه توجه به هم افزایی، هم دلی و همکاری است و در ارتقاء جایگاه ها، تشویق ها و ...، ارزیابی های کیفی و کمی را به صورت منظم و ماهیانه در همه واحدهای ستادی و شرکتها و موسسات تابعه مد نظر خواهیم داشت.

معاون سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم در این حوزه بتوانیم آثاری را در این مجموعه ایجاد کنیم تا بهره سازمانی را به همراه داشته باشد.

اسماعیل سلطان خواه با بیان اینکه هدفگذاری در مجموعه کاری مان باید اهداف سازمانی باشد،گفت: دراین مسیر دست دوستی و رفاقت به سمت همه همکار دراز می کنیم و با آغوش باز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده هستیم تا با کمک یکدیگر شاهد تحقق برنامه ها و سودآوری و بهره وری سازمانی هرچه بویشتر در مجموعه باشیم.

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حسن اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره در واگذاری این مسئولیت، گفت: امیدوارم باهمراهی همه همکاران در محیطی آرام بتوانیم موثر عمل کنیم.

سید محمد اسماعیل فاطمی ادامه داد: ارائه خدمات هرچه مطلوب تر و تامین نیازمندیهای شهرداریها در اولویت اهداف و برنامه ریزی های معاونت بازرگانی قراردارد و باید بتوانیم با همکاری یکدیگر حوزه مدیریت شهری را ارتقاء بخشیم./م.ا/2594/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 فروردین 1400
  • تعداد بازدید: 980



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی