مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی:

لزوم توجه به ظرفیتهای خلاقانه و دانش بنیان در برنامه ریزی های سازمان همیاری

لزوم توجه به ظرفیتهای خلاقانه و دانش بنیان در برنامه ریزی های سازمان همیاری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در شورای معاونان سازمان بر لزوم تلاش همه واحدها در جهت بهره گیری از ظرفیتهای جدید، خلاقانه و دانش بنیان در برنامه ها و همچنین آینده پژوهی و آینده نگری در راستای توسعه و اثرگذاری حداکثری به عنوان یک نهاد اقتصادی پشتیبان مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان همیاری با حضور محمد سنجری مدیرعامل و معاونان اداری مالی، سرمایه گذاری و بازرگانی و همچنین مدیران حراست، حقوقی و امور مجامع این نهاد برگزار شد.
در این جلسه هریک از معاونان واحدهای مختلف سازمان ضمن طرح مشکلات و مسائل واحدهای تابعه خود به ارائه گزارش عملکرد، فعالیتها و اقدامات صورت گرفته پرداخته و برنامه های پیش رو و راه کارهای مانع زدایی و نیل به اهداف و چشم اندازهای برنامه ریزی شده را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن اشاره به مذاکرات و تعاملات انجام شده با مدیران و مسئولان نهادهای مختلف به ویژه شهرداریها و اعضای شوراهای اسلامی، افزود: بر اساس بررسی ها و نیازسنجی های صورت گرفته، علاوه بر اقدامات و فعالیتهایی که به صورت ذاتی به عنوان رسالت سازمان همیاری تعریف شده است، برنامه ریزی برای حوزه های کلان اقتصادی و شهری باید در اولویت واحدهای مختلف قرار گیرد.
محمدسنجری ادامه داد: در حال حاضر یکی از اصلی ترین موضوعات مورد توجه مدیران شهری شناسایی راه کارهای نوین تامین مالی برای اجرای پروژه های و طرح های مدیریت شهری است که استفاده از ظرفیت شهروندان و سوق دادن آنان به سمت سرمایه گذاری های مطمئن در حوزه شهری می تواند بسیاری از مشکلات و نیازمندیهای اساسی را با مشارکت مردم حل کند.
وی با تاکید بر آینده نگری و آینده پژوهی در مسائل سازمان همیاری با نگاه علمی و تحقیقاتی، افزود: باید علاوه بر رویه های معمول و سنتی به ظرفیتهای خلاقانه و جدید، شرکتهای دانش بنیان، شتاب دهنده ها و ... در فعالیتها و رویکرد های سازمان همیاری توجه ویژه داشته باشیم چراکه نیاز امروز کشور در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهروندی نیز به همین سمت و سو حرکت کرده است.
سنجری به لزوم توجه به شفافیت در امور و فعالیتهای بخش های مختلف افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت های موجود در نهادهای اقتصادی بزرگ و توانمندی چون سازمان همیاری باید ایجاد حداکثر شفافیت، صحت، سلامت در فعالیتها و برنامه های حوزه های بازرگانی، مالی، قراردادی و ... با استفاده از ابزار قانونی، سامانه ستاد و دستورالعمل ها و ... مورد تاکید و تلاش همه واحدهای ستادی، شرکتها و موسسات قرار داشته باشد./م.ا/2828/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 454



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی