با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان انجام شد؛

تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری

تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری جلسه تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست موسسه توسعه گرشگری سازمان همیاری خراسان رضوی با حضور مسئولان این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این جلسه که صبح امروز با حضور محمد سنجری مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری و اعضای هیات امنای این موسسه برگزار شد، حمیدرضا نورانی به عنوان سرپرست جدید موسسه توسعه گردشگری این سازمان معرفی و از زحمات رضا ابراهیم نیا مدیر پیشین این موسسه تجلیل شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در موسسه توسعه گردشگری، گفت: علی رغم محدودیتهایی که د دوسال اخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا برای صنعت گردشگری ایجاد شده بود، فعالیتها و تلاشهای زیرساختی انجام شده در موسسه موجب ایجاد فرصتهای مناسب در جهت ارتقاء عملکرد این واحد تخصصی وابسته به سازمان همیاری شده است.
محمد سنجری با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در حوزه های جدید و استفاده از ظرفیتهای گردشگری در استان افزود: با توجه به اقدامات پیشگیرانه، واکسیناسیون و ... در سطح کشور پیش بینی می شود که با اطمینانی که در مردم ایجاد شده در ایام سال جدید با استقبال قابل توجه مردم از انواع خدمات گردشگری و سفرها مواجه باشیم که باید برای بهره گیری از این ظرفیت برنامه ریزی های لازم در دستور کار موسسه توسعه گردشگری سازمان قرار گیرد.
ابراهیم نیا مدیر سابق موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت های صورت گرفته عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا چالش های جدیدی در حوزه گردشگری به وجود آمد بود که باعث شد با تلاش همه همکاران از آنها به خوبی گذر کنیم.
وی با تاکید بر توجه موسسه توسعه گردشگری در ادامه به تخصص گرایی در حوزه گردشگری و ظرفیت مغفول مانده اقامت در مشهد،افزود: علاوه بر اخذ مجوز دفتر خدمات مسافرتی، ثبت برند هشتیار به عنوان یک سرمایه ارزشمند، آغاز سرمایه گذاری وایجاد زیرساختهای گردشگری در دره چهلمیر پارک ملی تندوره و ... خوشبختانه در حوزه پرداخت بدهیها و وصول مطالبات اقدامات خوبی صورت گرفت و موسسه اکنون تراز مثبت خوبی دارد.
سرپرست جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز دراین جلسه ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان همیاری گفت: معتقدم هرکسی به تناسب فرصت و موقعیتی که قرار میگیرد باید بهترین عملکرد را داشته باشد، خوشبختانه با تلاش های مدیریت پیشین سنگ بنای خوبی در موسسه نهاده شده است.
نورانی با بیان اینکه الویت های سازمان همیاری مبنای حرکت ما در ادامه خواهد بود و با هدایت و حمایت این نهاد پیش خواهیم رفت، افزود: باید تلاش کنیم با مدیریت هزینه در مباحث بهره وری و سرمایه گذاری در پروژه های دارای توجیه اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم و به دنبال پروژه پروژه های کوچک با درآمد و سوددهی مناسب نرویم./م.ا/2965/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 5 دی 1400
  • تعداد بازدید: 473



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی