ارزیابی عملکرد واحدهای آموزش، محیط زیست و همیاران شمال شرق سازمان همیاری

ارزیابی عملکرد واحدهای آموزش، محیط زیست و همیاران شمال شرق سازمان همیاری جلسات ارزیابی عملکرد و بررسی بودجه و برنامه های سال آتی شرکت های همیاران شمال شرق، همیارزیست گستر پردیسان و موسسه آموزش سازمان همیاری شهرداریهای استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این جلسات ظهر امروز با حضور محمد سنجری مدیرعامل و معاونان اداری مالی و سرمایه گذاری و مدیر امور مجامع و حوزه مدیرعامل این نهاد برگزار و در آن عملکرد هر یک از این واحدها در حوزه های مختلف مورد بررسی های تخصصی و ارزیابی قرار گرفت.
در این جلسه بر لزوم تسریع در راه اندازی شهرک حمل و نقل خواف به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای برای شرکت همیاران شمال شرق تاکید شد.
همچنین بر لزوم ورود شرکت به حوزه های جدید و تعامل با دیگر بخشها در راستای خروج از وابستگی به شهرداری‌ها و تمرکز بر خدمات‌دهی و پشتیبانی به حوزه مدیریت شهری تاکید شد.
در خصوص موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری های استان نیز بر لزوم تمرکز و تلاش این مرکز بر روی آموزش‌های موردنیاز در حوزه کسب و کار همچنین آموزش های غیر حضوری و مجازی به صورت تخصصی تاکید شد.
در حوزه تدوین بودجه سال آتی این شرکت نیز ضرورت آسیب شناسی و تلاش برای افزایش منابع، کاهش مصارف و تدوین  بودجه بر اساس سرمایه گذاری ها و پیش بینی سود و زیان مورد تاکید قرار گرفت.
در جلسه ارزیابی عملکرد شرکت همیار زیست گستر پردیسان نیز بر ورود این شرکت به عنوان واحد تخصصی حوزه محیط زیست و کشاورزی سازمان همیاری به فعالیت های تخصصی جدید و تلاش و پیگیری جدی اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند در شهرهای مختلف استان تاکید شد./م.ا/2966/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 دی 1400
  • تعداد بازدید: 428



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی