مدیرعامل سازمان استان تاکید شد؛

توسعه همکاری های جدید سازمان های همیاری شهرداریها و اتوبوس رانی مشهد

توسعه همکاری های جدید سازمان های همیاری شهرداریها و اتوبوس رانی مشهد نشست مشترک مدیران عامل و معاونان سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد با موضوع بررسی سازوکارهای همکاری های جدید در حوزه تامین تجهیزات، کالاهای و ابزارهای مصرفی و مسایل دوجانبه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی صبح امروز در نشستی با علی اصغر نشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی دیدار و پتانسیلهای همکاری و تعاملات فی مابین را مورد بررسی قرار دادند.
وی در این دیدار افزود: هر دو سازمان همیاری شهرداریها و اتوبوس رانی شهرداری مشهد به نوعی هم خانواده هستند که امیدواریم بتوانیم در حوزه های گوناگون به ویژه تامین نیازهای بازرگانی، مباحث فنی و تخصصی در کنار این سازمان بوده و نقش موثری در ایجاد زمینه های رفاه و خدمات دهی مطلوب به شهروندان داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد نیز در این دیدار گفت سازمان همیاری مجموعه ای با ظرفیتهای بسیار خوب است که کمک حال شهرداریها به ویژه شهرداری مشهد و سازمان های تابعه آن بوده است و درمجموع عملکرد خوبی در انجام حوزه رسالتهای خود داشته است
علی اصغر نیشابوری ادامه داد: قطعا آنچه که می تواند اساس ارتباط دوسازمان باشد امتیازاتی است که سازمان همیاری می تواند به عنوان یک مجموعه حامی در جهت تامین کالاها و خدمات سازمان اتوبوس رانی داشته باشد.
وی تصریح کرد: مهمترین اقلام و نیازهای سازمان اتوبوس رانی در حوزه فنی، لاستیک، باطری، روغن موتور و ... است که سازمان همیاری می تواند با خرید تجمیعی برای همه شهرداریها و سازمانها وابسته با شرایط و قیمت بهتری آن را تامین کند.
نیشابوری با تاکید بر اینکه می توانیم تعاملات رو گسترش دهیم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سازمان همیاری شهرداریها با برخورداری از شرکتها و موسسات تخصصی در اکثر حوزه ها ورود پیدا کرده است، امیدواریم دراین دوره بتوانیم با همکاری هم، کار را پیش بیریم، چرا که با توجه به سهام داری شهرداری ها در این سازمان، منافع این مجموعه را منافع خودمان می دانیم./


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 314



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی