در دیدار با مدیرعامل با مدیران شهری فیروزه تاکید شد؛

همکاری سازمان همیاری در رفع مشکلات و توانمندسازی شهرداری فیروزه

همکاری سازمان همیاری در رفع مشکلات و توانمندسازی شهرداری فیروزه در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار شهر فیروزه مسائل، مشکلات، نیازها و سازوکارهای همیاری و کمک به این شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این نشست صبح امروز با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، توسلی و فاطمی معاونان اداری مالی و بازرگانی سازمان و هادی درودی شهردار و دو تن از مدیران ارشد شهرداری فیروزه در محل سازمان همیاری برگزار شد.

در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات، چالش ها و نیازمندیهای شهر فیروزه، سازوکارهای همکاری سازمان با شهرداری در جهت رفع موانع و نیازهای این شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همکاری و مشاوره در حوزه دریافت تسهیلات بانکی، اجرای طرح احیای باغ تاریخی نشاط، خانه کمال الملک، استفاده از ظرفیت معادن سنگ فیروزه به عنوان یکی از نقاط قوت این شهر و ایجاد مرکز کشت و فرآوری گیاهان دارویی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه در خصوص آن مذاکراتی انجام شد.

گفتنی است در این نشست در راستای بهبود خدمات دهی و اثرگذاری مطلوب سازمان در حوزه آبادانی، اجرای طرح های اقتصادی، کمک به توسعه زیرساختها و خدمات به منظور جذب گردشگر به شهر فیروزه بر افزایش تعاملات دوجانبه و بهره گیری این شهرداری از ظرفتیهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف تاکید شد./م.ا/3285/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 31 مرداد 1401
  • تعداد بازدید: 364



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی