دیدار مدیرعامل سازمان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

دیدار مدیرعامل سازمان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، صبح امروز محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان با محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد واحد مشهد دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این جلسه که به میزبانی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی برگزار شده بود، محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی ضمن خوش آمد گویی به محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت:

توسعه خدمات آموزشی در موسسه آموزش و مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری، برگزاری دوره های تخصصی آموزش محور و برنامه ریزی های آموزشی در سطوح مختلف، ارتقاء دانش و تربیت نیروی  انسانی متخصص برای نقش آفرینی موثر در عرصه های گوناگون بخشی از اقدامات این مجموعه آموزشی می باشد.

ایشان با اشاره به تعاملات ایجاد شده توسط سازمان همیاری با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان، بر لزوم فراهم کردن شرایط برای جذب دانشجو از این کشورها تاکید کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی، شهرسازی و توسعه روستایی و هسته های نوآور در حوزه توسعه اقتصاد دانش بنیان از اقدامات پیشه روی ماست که به دنبال تحقق آن نیز می باشیم.

در ادامه این دیدار نوید وحدتی مدیرعامل موسسه آموزش و مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری با اشاره به آموزش و تربیت نیروهای متخصص و راه اندازی رشته های تخصصی مدیریت شهری افزود: زمینه برای جذب دانشجو های خارجی در رشته های مرتبط با استفاده از ظرفیت ارتباطی با کشور افغانستان و برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی براساس نیازهای موجود بخشی از ظرفیت های این موسسه و مرکز می باشد که آماده تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای این موضوعات می باشیم.

محسن مرادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی سازمان همیاری گفت: این دانشگاه از لحاظ سال تاسیس دومین دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بوده و در برخی شاخص ها مثل پژوهش در سال گذشته در کل کشور در رتبه اول قرار گرفت.

در سطح استان خراسان رضوی 18 واحد دانشگاه آزاد اسلامی به همراه یک واحد علوم پزشکی فعالیت می کنند که مجموعا 73 هزار دانشجو در تمام این واحد ها در حال تحصیل بوده و حدود 33 هزار نفر از آنها در مشهد تحصیل می کنند.

ایشان نسبت به همکاری با موسسه آموزش و مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری ابراز خرسندی کرد و افزود: برگزاری دوره های کوتاه مدت علمی خصوصا برای دانشجویان خارجی نقطه شروع خوبی برای همکاری این دو مجموعه آموزشی می تواند باشد.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: فناوری اطلاعات
  • تاریخ خبر: 2 بهمن 1402
  • تعداد بازدید: 176



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی