دیدار مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی و فارس

به منظور تقویت همکاری های دوجانبه صبح امروز مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس و خراسان رضوی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند

به منظور تقویت همکاری های دوجانبه صبح امروز مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس و خراسان رضوی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، به منظور تعمیق روابط و ایجاد تعاملات گسترده در حوزه های آموزشی، گردشگری، فنی و مهندسی وسرمایه گذاری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در صدر هیاتی از مدیران این سازمان، وارد مشهد شد.

در این سفر سید علی سید نصیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس ضمن بازدید از ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی، صبح امروز با حضور در محل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان دیدار و گفتگو کرد.

محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به سید علی سید نصیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس و هیات همراه، گفت: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با استفاده از تجارب موفق و ظرفیت های موجود، شرکت ها و موسسات فعال در حوزه های مختلف خدمت رسان و درآمدزا، اهداف کلان و برنامه ریزی های گسترده ای در کمک به توانمند سازی شهرداری های استان انجام داده و در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار و تامین نیازهای مدیران شهری قدم برداشته است که در این راستا، آمادگی خود را نسبت به انتقال دانش فنی به دیگر سازمان های همیاری در سطح کشور اعلام می نماید.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به اینکه این سازمان با رویکردی مثبت آماده خدمت رسانی است، افزود: در تلاشیم که خدمات شایسته ای را به شهرداران و شهروندان عزیز ارائه کنیم.

وی همچنین از توانمندی های این مجموعه گفت و عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در نظر گرفتن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه های مختلف از جمله عمرانی، بازرگانی و ایجاد بازارچه مرزی دوغارون به دنبال ایجاد بسترهای لازم درآمد پایدار هستیم.

سید علی سید نصیری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس ضمن تشکر از میزبانی استان خراسان رضوی افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با رویکردی مثبت آماده خدمت رسانی در حوزه های مختلف می باشد و ما در تلاشیم که خدمات شایسته ای را به شهرداران و شهروندان در استان فارس ارائه کنیم و در همین راستا آماده عقد تفاهم نامه در خصوص موضوعات مطروحه نیز هستیم.

این دیدار در راستای سفر مدیرعامل سازمان همیاری شهردرای های خراسان رضوی در آبان ماه امسال صورت گرفت و دو طرف در این جلسه تفاهم نامه همکاری در حوزه های عمرانی، گردشگری، فنی و مهندس، آموزشی و بازرگانی را با یکدیگر امضا کردند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس و خراسان رضوی و هیات همراه از مجموعه نمونه گردشگری چالیدره نیز بازدید کردند.

گفتنی است در این سفر مدیرکل دفتر امور شهری، مدیرعامل شرکت همیار نت و مشاور استاندار فارس، سید علی سید نصیری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس را همراهی می کردند.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 بهمن 1402
  • تعداد بازدید: 149



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی