دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شهردار و اعضای شورای شهر قوچان

دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شهردار و اعضای شورای شهر قوچان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، این دیدار صبح امروز با حضور محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار، رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قوچان در خصوص بررسی سازوکارهای همکاری دوجانبه در حوزه های گوناگون، برگزار شد.

محمودرضا فخر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: وظیفه ما آن است با تولید مناسب گوشت در حوزه تنظیم بازار این کالای پرمصرف در شرق کشور فعال باشیم و شهر قوچان بعنوان یکی از ظرفیت تولیدی دام استان می تواند، در قالب یک تفاهم نامه همکاری دوجانبه با شهرداری بعنوان پیشگام در این حوزه، اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: زمینه همکاری با شهرداری قوچان فراوان است و ما در حوزه بازرگانی، تامین نیاز های مدیریت شهری با توجه به اخذ نمایندگی ها و صرف و صلاح مدیریت شهری، توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار با تقویت زیرساخت ها، از طریق سرمایه گذاری در پروژه های زودبازده این امکان وجود دارد تا با شهرداری قوچان با برنامه ریزی در فرصت های سرمایه گذاری همکاری نماییم.

ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار شهر قوچان در این دیدار اظهار کرد: در حوزه سرمایه گذاری ما بهترین گوشت در منطقه را داریم و قوچان می تواند برند تولید گوشت کشور شود.

وی افزود: بازار دام شهرستان در اختیار شهرداری قوچان است و با مبلغ اندکی در اختیار پیمانکار قرار گرفته و می توان از این ظرفیت در راستای تولید گوشت و خرید و فروش آن اهتمام ورزید.

فاضلی حق پناه با اشاره به پتانسیلهای موجود برای ساخت بزرگترین شهربازی شرق کشور در قوچان، بیان کرد: بهترین بستر برای ساخت شهربازی سرپوشیده را در شهر قوچان داریم که البته ساخت این شهربازی با توجه به نیاز شهرستان یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری نیز محسوب می شود.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 بهمن 1402
  • تعداد بازدید: 145



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی